شنبه, 29 آذر 1393 Mail  Rss
         
صندوق های شخصی

   برای استفاده از این سیستم به نزدیکترین دفتر پستی مراجعه نمایید.

 

   

      هدف : ارتقا کیفیت سرویس صندوقهای شخصی و آسان سازی استفاده از سرویس

    

     ویژگی ها :

 

  • حذف ضرورت مراجعه مشترکان برای اطلاع از وضعیت صندوق خود
  • امکان اطلاع رسانی و اطلاعات گیری دو سویه در تمام ساعات شبانه روز
  • امکان ارسال اطلاعات صندوق از طریق SMS
  • کاهش ترددهای شهری و جلوگیری از آلودگی هوا
  • امکان پی جویی عملکرد صنادیق و پاسخگویی به مورد شکایت

واحدهاي درگيردر ارائه خدمت : شركت پست ج.ا.ا و متقاضي صندوق شخصي

 

شرح خدمت : هر فردي مي تواند با مراجعه به پست ، تقاضاي اجاره صندوق شخصي را بنمايد. اين صندوق ها كه در اكثر دفاتر موجود است ، پذيراي مرسولات فرستاده شده مي باشد. متقاضيان با تحويل مدارك شناسايي و پرداخت بهاي ساليانه آن ، مي توانند از اين سرويس استفاده نمايند.

خصوصيات اين صندوق ها در اين است كه گيرنده به جاي تحويل گرفتن نامه ها در نشاني محل سكونت خود ، به صندوق شخصي واگذار شده به خود مراجعه و مرسولاتش را از صندوق برداشت مي نمايد. آدرس گيرنده نيز در يك عدد هشت يا نه رقمي كه پنج رقم اول آن توسط يك مميز يا خط تيره جدا شده است خلاصه مي گردد.

 

مراحل ارائه خدمت :

-         تكميل فرم درخواست صندوق شخصي

-         استعلام آدرس متقاضي از واحد توزيع

-         تحويل مدارك توسط متقاضي

-         تكميل پرونده و تعيين شماره صندوق پستي و تحويل كليد صندوق به متقاضي

 

مدارك لازم :

-         اشخاص حقوقي : معرفي نامه ، تصوير اساسنامه ، آگهي روزنامه رسمي ، تصوير شناسنامه و دو قطعه عكس نماينده معرفي شده و درخواست رسمي شركت براي افتتاح صندوق

-         اشخاص حقيقي : تصوير شناسنامه ، دو قطعه عكس ، فتوكپي فيش تلفن و درخواست كتبي براي افتتاح صندوق شخصي F-090

-         هزينه هاي متعلقه مطابق نرخنامه شركت پست از مشترك دريافت مي شود.

-         اجاره بهاي صندوقهاي واگذار شده در 6 ماهه اول سال معادل اجاره ساليانه و در سه ماهه سوم سال معادل 6 ماه ( نصف اجاره ساليانه ) و در سه ماهه چهارم سال معادل سه ماه ( 4/1 اجاره ساليانه ) محاسبه و از مشترك دريافت مي شود.


کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است.
V3.9.8.6